Kunnen wij jouw kaarten ook rechtstreeks versturen naar adressen uit je adresboek? Jazeker!
Hoe dat exact in zijn werk gaat, kan je hieronder lezen:
- Kies jouw kaartje naar wens en bestel gerust een proefdrukje. Wil je graag een cadeautip of de datum van het kraamfeest vermelden? Doe dit dan op de kaart, een extra kaartje kan namelijk niet worden bijgevoegd.
- Indien jouw keuze vastligt, kan je jouw adressenlijst toevoegen in jouw account. Deze vind je terug onder 'Mijn account' en 'Mijn adresboek*'. Adressen kunnen op twee manieren toegevoegd worden:
- Je voegt alle adressen afzonderlijk in
- Je downloadt ons Excel-bestand, vult het in en laadt het terug op
- Vervolgens kies je de gewenste verzenddatum. Dit kan ten vroegste één werkdag na de dag waarop besteld wordt.
- Het aantal kaartjes, enveloppes en eventuele sluitzegels wordt afgestemd op het aantal adressen die je hebt ingegeven. (Let wel; het is niet mogelijk om minder dan tien stuks te bestellen)
- In jouw winkelmandje krijg je een overzichtje van alle artikelen die je wil bestellen en wanneer deze verstuurd worden. Hier zie je ook de kosten voor het frankeren en versturen.
- Daarna reken je af.
- Wat gebeurt op de gekozen verzenddatum?
Wij gaan aan het werk: kaartjes drukken, enveloppen vullen, frankeren en versturen!
We versturen jouw kaartjes met Post-NL. Via e-mail krijg je vervolgens een verzendbevestiging toegestuurd.
* Alle adressen die je ooit hebt ingevoegd blijven hier bewaard, tenzij je ze zelf verwijdert. Zo kan je er ook voor kiezen om elk nieuw adres dat je ontvangt in te voegen en op te slaan voor later.