Ik heb een klacht, met wie neem ik contact op?

Het Tadaaz-team streeft alleen naar tevreden klanten. Is er om de één of andere reden een probleem, opmerking of suggestie die je aan ons kwijt wil, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

Bereik ons op werkdagen telefonisch via 0115/614 544 vanaf 9u tot 12u30 en van 13u tot 16u, stuur een mailtje naar hello@tadaaz.nl met eventueel foto's en je ordernummer, of stuur ons een Whatsappje op het nummer 06 122 08 599.

Wij zullen je klacht grondig onderzoeken en zo snel mogelijk een oplossing voorzien. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijg je van ons een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen