Kunnen wij jouw kerstkaarten ook rechtstreeks versturen naar adressen uit je adresboek? Jazeker!
Hoe dat exact in zijn werk gaat, kan je hieronder lezen:
- Kies het kaartje naar wens en bestel gerust een proefdruk.
- Zodra je keuze vastligt, kan je jouw adressenlijst toevoegen in jouw account. Deze vind je terug onder 'Mijn account' en 'Mijn adresboek*'. Adressen kunnen op twee manieren toegevoegd worden:
- Je voegt alle adressen afzonderlijk in
- Je downloadt ons Excel-bestand, vult het in en laadt het terug op
- Vervolgens kies je de gewenste verzenddatum. Dit kan ten vroegste één werkdag na de dag waarop besteld wordt.
- Het aantal kaarten, enveloppen en eventuele sluitzegels wordt afgestemd op het aantal adressen die je hebt ingegeven. (Let wel; het is niet mogelijk om minder dan tien stuks te bestellen)
- In jouw winkelmandje zie je ook de kosten voor het frankeren en versturen.
- Daarna reken je af en laat je de rest aan ons over.
- Wat gebeurt op de gekozen verzenddatum? Wij gaan aan het werk: kaartjes drukken, enveloppes vullen, frankeren en versturen.
We versturen jouw kaarten met Post-NL. Via e-mail krijg je vervolgens een verzendbevestiging toegestuurd.
* Alle adressen die je ooit hebt ingevoegd blijven hier bewaard, tenzij je ze zelf verwijdert. Zo kan je er ook voor kiezen om elk nieuw adres dat je ontvangt in te voegen en op te slaan voor later.